Hoe reserveren?
1. Koop een dagticket
Voor tickethouders
Heb je nog geen dagticket? Koop het dan hier!
Wil je gebruik maken van een actie, een kortingsbon, een voordeelkaart of ecocheques om in te ruilen aan onze kassa’s of kom je met een abonnement van één van onze partners?
- Vraag hier een code aan om je tijdslot te reserveren. Opgelet: deze code is geen kortingscode of ticketcode. Je gebruikt deze enkel om je tijdsslot te reserveren.
- Kom op de dag van je bezoek naar de kassa om een ticket met korting aan te kopen. Je hoeft dus vooraf geen online ticket te kopen.
Voor abonnees
Heb je een abonnement? Dan vragen we je enkel om te reserveren op weekend-, feest-, brug- en vakantiedagen. Op weekdagen hoeven abonnees niet te reserveren. Wees gerust, we blijven tellen hoeveel bezoekers er in ons park aanwezig zijn om de maximumcapaciteit niet te overschrijden.
Ben je abonnee maar heb je (nog) geen abonnementsnummer? Vraag dan hier je tijdelijk abonnementsnummer aan.
Is er voor jou een andere specifieke situatie van toepassing?
Kijk dan even in onze veelgestelde vragen
2. Reserveer je bezoek
Selecteer hieronder een datum en een tijdsslot waarbinnen je aankomt en vul je persoonlijke gegevens in. Als tickethouder vul je nadien de barcode van je ticket. Als abonnee het kaartnummer van je abonnement. Kinderen jonger dan 3 jaar mag je zonder reservatie meenemen.
Je kan verschillende mensen tegelijk inschrijven met jouw emailadres. Dit doe je door telkens de persoonlijke gegevens en de barcodes in te vullen zoals die vermeld zijn op de tickets. Jij ontvangt een bevestigingsmail met een overzicht van alle personen die je hebt ingeschreven.
3. Kom langs op de gereserveerde datum en geniet een hele dag van het park
Breng bij je bezoek de bevestigingsmail (op papier of op het scherm van je smartphone) en je geldig dagticket of abonnement mee. Dit geeft je toegang tot het park tot sluitingstijd.